Semester och ultraljud =)

Aa shit va dålig jag är på att uppdatera då :/ men har inte riktigt haft lust och sitta vid datorn på ett tag men nu blir d kanske ändring på d ;)
 
Nu har vi vart på ultraljud och sett vårat lilla hjärta =) Allt såg bra ut och vi är beräknade 12 oktober, bebisen låg på mage hela tiden och drog upp sina små fötter under rumpan så d var omöjligt att se vilket kön d var! Men vi ska in på tillväxt ultraljud i ca V 32 och då ska vi försöka igen och se vad d blir ;)
 
Igår boka min älskade make semestern för i år å d blir nog d den enda semestern jag orkar med åxå för den delen, vi ska hyra ett mindre hus nere på kusten på samma camping som min mormor å morfar bor på =) D är en liten camping men för mej den bästa som finns å d tar endast 1 timme att åka dit!! Helt perfekt vår Timolimo som inte älskar bil åkning! Vi ska vara där tors-sön, å bara njuta =) Är stugan bra så bokar vi den till nästa år åxå sa vi!
 
Denna underbara helg ska vi tillbringa med dom vi älskar <3 Vi ska på äventyr med syrran å hennes 2 små gossar idag, vi ska på Nuntorpsdagarna (Naturbruksskolan)! Idag är d bla koutställning och i morgon ska syster ställa ut sin shettis på shetlandsponnyutställning =) Så himla najs och bara få vara med dom man älskar mest..!!
 
Igår var jag hos doktorn och vart sjukskriven pga foglossning och ischias.. månad för månad!Sitter just nu i kö till försäkringskassan och d tar ju sin lilla tid om man säger så :/ Bättre att dom ringer upp en när d är ens tur. ibland har man ju turen att dom gör så!
 
Ska lägga ut lite bilder på lite smått och gött snart =)
 
Ha en underbar morsdag alla mammor för d ska jag ha HELA helgen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0