Jag bad ju fakiskt snällt...

..... om att INTE få mera snö!! Vad va det inte vädergudarna inte fatta?! Vaknade vid 5 snåret av att dom plogade utanför, gick upp o titta ut men va fasiken är d här?? Ännu mera snö! Jag vill ju ha vår =( Jaja, d är väl bara att inse att d inte blir vår än.. Igår tog min bil "sportlov" växellådan paj?! Jag tror d är en vajer som är skrot, den lägger inte in några växlar... Som tur är att syrran har en extra bil som vi får låna så länge tills min bil är lagad (man kan ju alltid hoppas på att pappa backar över min bil med traktorn haha) för jag är nämligen kär i våran lånebil ;)
 
D gick rätt bra hos tandläkaren, fick några svar o får nog ordning på detta...
 
Nu ska jag tjata lite om Timo´s inskolning igen, igår fick han träffa lilla sessan som är hos samma dagmamma =) D var nog lite kärlek vid första ögonkast för Timo iaf, han försökte impa på henne hela tiden ;) Gullongar! Timo var himla trött går, han somna vid halv sju o sover än!! Dax att väcka honom strax för kl 10 ska vi va hos dagmamma. Jag la mig med honom halv tio o min kropp tyckte att jag hade sovit klart kl halv sex men somna om till strax innan sju o då gick jag upp o gjorde kaffe =)
 
Ha en bra dag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0