Vilken underbar påskhelg!

Påsk har vart riktigt bra i år =) Timo fick massa godis i påskbreven men han får inte äta upp allt d godiset för d tycker jag att han är för liten för så ja äter gladligen upp d så får han majskrokar istället ;) På påskafton samlades hela familjen o åt underbar mat hos mamma o pappa =) Påsk är så mysigt men jag gillar midsommar o jul mer ;)
 
I söndags fick vi besök av mina bästaste ifrån Koppom, Lizen,Rune o Xander! Timo fick försenad julklapp, super snygga jeans o en body med stjärnor på... Lizen vet vad jag gillar hon =) D var så kul att dom kom på besök, önskar såå att vi kunde ses oftare!
 
Idag är d +9grader ute o sol med lite stackmoln, vi ska ge oss ut på en promenad sen o se om man kanske hittar något kul att köpa =) Timolimo behöver vårskor o jag skulle behöva vårskor o en ny väska =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0