Mardrömmar!

Varför finns dom?! Gör dom verkligen någon nytta?? Man vaknar i helt panik,svetten rinner,hjärtat klappar så hårt så man tror d är påväg ut ur bröstkorgen på en...sen sover man dåligt hela natten o dagen efter grubblar man bara över dessa mardrömmar! Nää dessa gör verkligen ingen nytta!! Vore d inte bättre att man bara fick drömma underbara drömmar så man vaknar med ett leende på läpparna o man går på rosa moln hela dagen =) Joo d är mycket bättre!
 
Känner mig vuxen o ser på Nyhetsmorgon o dricker mitt svarta kaffe o bloggar.. Snön vräker ner som vanligt men va gör väl d.. Idag känner jag att d blir en bra dag! Ska ta med lill killen ut sen så han får åka pulka o frisk luft =)
 
Drömmer om hus,jobb o allt annat kuligt.. D blir bra i slut ändan... jag vet d bara!
 
Nu ska jag fredags städa... Jäjj ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0