Tandläkarbesök..... och Koppomstur!

Blir så trött....Ska d aldrig va nog?! I oktober i fjol opererade jag ut en jäkla visdomstand o efter d vart d ju så klart komplikationer! Den tandläkaren som jag hade då sydde ihop mej för hårt så jag har svårt att öppna munnen helt,svårt att borsta tänderna på den sidan,mungipan hänger inte riktigt med när jag ler,d samlas hur mycket saliv som helt, ont när jag äter på den sidan, d går inte o laga hålet i tanden framför som visdomstanden har knagt hål i pga att d är för stramt o att jag inte kan öppna munnen helt o till sist så har d blivit en större knöl längst bak i kinden som dom inte vet riktigt va d är! Så idag blir d återbesök hos den tandläkaren som utförde operationen... suck!! Hoppas dom har en lösning på detta...
 
Igår på inskolningen gick d jätte bra, Timo tyckte d va riktigt spännande o träffa alla barnen =) Lille skrôtt när vart han så stor? Jisses vad tiden går fort när man har barn... fortare än va man tror ;) D känns som om detta kommer gå väldigt bra, d är nog bara en annan som har d jobbigt o lämna ifrån sej dom men så känner nog alla föräldrar!
 
Nästa helg drar vi upp emot KOPPOM =) D ska bli najjs.. Timo ska åka med denna gången, blir d för illa i bilen så får vi la vända hem igen...värre är d ju inte! Vi ska övernatta hos våran älskade Michael =) Han bor i vårat gammla hus (hans föräldrar äger d) D ska bli lite skumt att sova där igen men även om d är några år sen vi bodde där så känns d alltid hemma! Konstig känsla... Nä nu blir d att hoppa in i duschen!
 
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0