Inte bra!!

Jaha... växellåds ras på min bil! Nu står den avställd o skämms! Ny bes är den åxå =( D är stort sett ett rent helvete o byta lådan o d finns varken pengar eller lust till d... Man kan ju alltid hoppas på att nån köper den som den är o jag får några kronor för den... såå nu då?! va ska jag göra nu?! Vi lånar en bil för tillfället den syster behöver den åxå o jag vill helst inte låna bilar ifall d händer nåt! Nu blir d att börja gå till dagmamma istället.. Himla kul!! Hoppas nån köper 4hjulingen så d kommer in pengar till en ny bil... Nu har jag ju turen att vi bor inne i samhället men ändå!!
 
Pôjkera sover än så jag dricker kaffe i lugn o ro =) Gottigt!
 
Hmm undra va man ska hitta på idag? Städa kanske så d blir helg fint =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0