Hipp Hurra!!

Idag är d min finaste make´s födelsedag <3 Han o Timolimo tar sovmorgon idag =) Men snart ska jag gå in o hämta Timo så vi får ge pappsen lite packet =) Sen måste jag börja förbereda tårtan som ska serveras ikväll när vi ska ha kalas för göbben o syster som fyllde 30 år igår, såhär blir tårtan : Chokladbottnar med nougatmousse och jordgubbsmousse med lime o spacklad med chokladglasyr =) Mamma gör smörgåstårtan!
 
Min familj är så fin, vi sätter alltid varandra först o tar hand om varandra <3 Min man gifte in sig i rätt familj ;)
 
Åhh vad jag längtar efter vår o värme! Är just nu såå jädra trött på äckel kyla o snö!! Hallå, vi är ju i mitten av mars o d är -14grader ute... öhh okej?! NÄÄÄÄ d är inte okej! Jag blir rent utsagt förbannad... +10 i luften o +20 i solväggen vore okej! GE MIG VÅR FÖR BÖVELENS!
 
Nä nu ska jag väcka grabbarna med min skönsång... Ja må han leva, Ja må han leva...... =)
 
 
Puss o Kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0