Mot Värmland!

Jepp så blir d... iadg åker HELA familjen upp till värmland.. vi gör ett försök att ta med lilleman o skulle d bli helt förjävligt i bilen så vänder vi bara o åker hem igen! Vi ska övernatta hos Michael som är så himla gullig o låter oss vara nattgäster där. Jag är heält orolig för denna resan =( nu ska jag väcka lillprinsen så han är trött igen vid lunch så vi kan åka då.. Vi ska bra stanna en natt o som vanligt är d ju hur många som helst som man vill hälsa på den korta tiden man är där eftersom vi åker hem imorgon igen.. Men d blir nog en lyckad resa detta för vi hoppas på!
 
I torsdags var lilleman ensam för första gången hos dagmamman i 5 låååånga timmar! D hade gått så bra förutom attt Timo vägra sova så han somnade nästan direkt i bilen <3 D var värre med hans mamma, jag stor städade o grejade men när jag var klar kollade jag klockan (igen för hundrade gången) o sa till gôbben : Nu är d 2 timmar o 9 min kvar tills vi ska hämta han... Då kom tårarna!! Jisses vad jag sakna han.. Min lille onge!! Hatar att vara utan han,verkligen hatar!! Han är ju mitt allt <3 Jag kanske är lite drôlig men han är ju min lille onge! D var så skönt när vi hämtade han o han sträckte sina armar emot mig o jag fick lyfta upp han o bara tok pussa på han ;) Mammas lille,lille onge!
 
Nä nu är d dax o sätta fart här hemma!
 
Tjingtjing ha en bra helg alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0